Kratak opis privrednog društva
“Dallas” je osnovan 1990. godine u Tutinu kao porodična fabrika za proizvodnju tapaciranog nameštaja. Po osnivanju firma je rasla iz dana u dan upošljavajući sve veći broj radnika. Intenzivan ekonomski, tehnološki i investicioni razvoj Preduzeća započeo je 1994. godine izgradnjom moderne fabrke za proizvodnju tapaciranog nameštaja sa najsavremenijom opremom i tehnologijom. Uporedo sa rastom kapaciteta, Preduzeće beleži i značajan rast zaposlenosti.Tokom dve decenije duge tradicije i proizvodnog iskustva, Kompanija “Dallas” stvorila je prepoznatljiv brend kako na tržištu Republike Srbije, tako i na tržištima zemalja u regionu. Danas preduzeće raspolaže sa oko 75.000 m2 poslovnog prostora od čega je oko 35.000 m2 proizvodni i skladišni prostor.
Danas, kompaniju “Dallas” čine: fabrika garnitura u koži, fabrika tapaciranog nameštaja, fabrika masivnog i pločastog nameštaja, fabrika za primarnu preradu drveta, fabrika za proizvodnju sunđera, kao i maloprodajni objekti, saloni nameštaja i robne kuće.
Kompanija ima svoje sušare, savremeni vozni park sa namenskim vozilima za prevoz nameštaja do kupca i kompletnu servisnu službu.
Preduzeće je uspostavilo sistem menadžmenta kvalitetom koji je usaglašen i sertifikovan prema zahtevima SRPS ISO 9001:2001 i IQNET, čime su se stekli uslovi za izvoz proizvoda. Sa dugogdišnjom tradicijom u izradi tapaciranog nameštaja, Kompanija je u svom usponu dobitnik mnogobrojnih priznanja ne samo na domaćem već i na medjunarodnom planu.
Kompanija posluje i postoji na teritoriji dveju država, u Srbiji i u Bosni i Hercegovini.
Proizvodnju i usluge Kompanija obavlja u više fabrika, maloprodajnih objekata i skladišta koje čine jednu kompaktnu organizacionu celinu:
Maloprodajni objekti, robne kuće i skladišta u svim većim gradovima Srbije, Crne Gore, BIH sa poslovnim centrima u Novom Sadu , Sarajevu i Podgorici
U svom intezivnom napredovanju, Kompanija je razvila sopstvenu maloprodajnu mrežu sa lancem robnih kuća u svim većim gradovima Srbije, BIH i Crne Gore i dominira na unutrašnjim tržištu i postepeno svoje mesto nalazi u Evropi.