Brend PULSE je osnovan 2009.god. i važi za veoma mlad brend skoncentrisan na torbe, školski pribor i kancelarijski material. Brend je nastao početkom finansijske krize 2009. god., ali ne kao ponuda jeftinih i proizvoda lošeg kvaliteta, već suprotno, kao ponuda proizvoda vrhunskog kvaliteta po prihvatljivim cenama. Razvojni tim PULSE je bio revoltiran “velikim brendovima” prisutnim na tržištu i njihovom strategijom obaranja kvaliteta, smanjenja asortimana ali i povećanjem cena kao posledicu smanjene potrošnje i pada prodaje, pa je koncept PULSE proizvoda napravljen da garantuje kvalitet (garancija 2 godine na sve rančeve, torbe i pernice) i garantuje dobre cene (dosta niže cene od konkurencije za bolji kvalitet od konkurencije). Filozofija upotrebe kvalitetnijih proizvoda i korišćenje istih duži period, umesto kupovine jeftinijih proizvoda lošeg kvaliteta koji se brzo habaju i cepaju, je sve više i više prepoznata od strane krajnjih potrošača.