Politika ostvarivanja kvaliteta Panevropskog univerziteta u oblasti visokog obrazovanja predstavlja prioritet ukupne poslovne politike ustanove, što potvrđuje i akreditacija koju je Univerzitet ponovo dobio u martu 2016.godine.Cilj je trajni napredak, uz maksimalno ispunjenje zahtjeva i zadovoljenje potreba studenata, akademskih i poslovnih partnera, zaposlenih i društva u cjelini.
Postupci internog i eksternog obezbjeđenja kvaliteta, normirani i postavljeni ciljevima i politikama kvaliteta Panevropskog univerziteta, u potpunosti su usaglašeni sa nacionalnim i međunarodnim standardima za oblast visokog obrazovanja. Za oblast visokog obrazovanja u Republici Srpskoj i Bosni i Hercegovini relevantni su: „Standardi i smjernice za osiguranje kvaliteta u evropskom području visokog obarzovanja“ usvojeni 2005. godine od strane Evropske asocijacije za osiguranje kvaliteta u visokom obrazovanju – ENQA (European Association for Quality Assurance in Higher Education).
Stavljanjem kvaliteta u prioritet poslovne politike obezbjeđuju se nastavno-naučne usluge najvišeg kvaliteta, u skladu sa potrebama i očekivanjima naših studenata i društva u cjelini, siguran i zdrav ambijent za sve zaposlene, kao i neprekidno poboljšavanje poslovnog procesa i cjelokupnog sistema.
Menadžment Panevropskog univerziteta „APEIRON“ ima posebnu odgovornost za kvalitet i njegovo trajno unapređenje. Odgovornost za obezbjeđenje kvaliteta obaveza je svakog zaposlenog za posao koji obavlja.