Kratak opis privrednog društva
Iako već 26 godina ispisujemo svijetle strane marketinga za više od 100 klijenata, napisati riječ dvije o nama nije nimalo lak posao.
Kako svaka priča ima početak, naša se veže za ’93. godinu kada je Brankica Janković, vođena ljubavlju prema kreativnom radu i komunikacijama, odlučila osnovati marketinšku agenciju. Od nekolicine entuzijasta i zaljubljenika u marketing, za skoro tri decenije, postali smo vodeća full service agencija u Bosni i Hercegovini, koja danas upošljava 100 kreativaca.
Vođeni time da je dobra ideja podjednako važna kao i kvalitetno isplanirana realizacija, za domaće ali i inostrane brendove smo kreirali različite vrste kampanja, sa samo jednim ciljem – prenijeti poruku, a uslugu ili proizvod približiti krajnjem korisniku. Sa klijentima razvijamo partnerski odnos, baziran na obostranom povjerenju i saradnji.
Projekat koji nam je 11 godina bio više od toga, a koji je uvezao i oduševljavao balkanski prostor a i šire, je Demofest - prvi veliki festival demo bendova. Imajući u vidu prvo nepisano pravilo posla kojim se bavimo – „Ako želiš da radiš na izgradnji tuđih brendova, treba prvo da stvoriš svoj“, stvorili smo DF, odakle je svoje prve muzičke korake napravilo stotine bendova, često dijeleći scenu sa svjetski poznatim imenima.
Da su izazovi, naročito oni koje sami sebi postavljamo, naše drugo ime, govori i priča o Bosonoga produkciji, koja je od naše in-house produkcije prerasla u brend za sebe i postala ime koje već mnogo znači u regionalnim okvirima. Najznačajniji projekat je filmska trilogija Meso-Kosti-Koža, čiji je prvi dio – Meso, nagrađivan na više filmskih festivala, a bio je i dio selekcije čuvenog festivala u Montrealu. U toku je snimanje drugog dijela – Kosti i realizuje se u koprodukciji sa Radio-televizijom Srbije, a emitovanje je planirano za 2020. godinu.
U svjetlu digitalne transformacije, svakodnevnih trendova, algoritama koji često diktiraju pravac kretanja, marketing je življi nego ikada, sa jednom vodiljom, alfom i omegom kreativnosti – dobrom i smjelom idejom, koja će, ako se mi pitamo, uvijek biti u modi.